تواصل معنا عبر

المحترفين

وكيل باسم مرسي يوجه له رسالة قوية عبر “فيس بوك”


باسم مرسي

حرص كريم حلمي، وكيل أعمال باسم مرسي، مهاجم الفريق الاول لكرة القدم بنادي الزمالك، على توجيه رساله له ، وذلك عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي فيس بوك، وجاءت كالتالي:

نص رسالة وكيل أعمال باسم مرسي

من تقريبا سنتين أو ثلاثة مواسم كرويه اذا صح الامر ..
كتبت تعليقي علي الصوره دي .. و اللي تقريبا بسبب تعليقي اللي كان من وجهة نظرا أصحاب باسم و الشخص الغير أمين اللي جبته عشان يشتغل معايا و علمته الشغل و بعدين طلب يبقي شريك !!! أو يقلب ألاعيبه علياء و دوره جاي و هتكلم عليه بس عشان مش وقته حاليا .. خلينا في باسم .


تعليقي كان ان في فرق بين حازم إمام و إبراهيم سعيد  و تريكة  و ان كل شخص بيختار الطريق و الأسلوب اللي عايزه عشان يكسب الناس و الخ و كان كلامي موضعي جدا من وجهه نظري و ماكنش مهاجمه و في ناس هتقول طيب هو انت ليه بما انك كنت وكيله مكلمتوش بينك و بينه المفاجاة بقي ان باسم في الوقت دا ماكنش بيرد عليا أصلا و بعد انتقاله للزمالك اتغير معايا تماما زي اي لاعب مصري عينه تيجي في الفلاش ….. مع انه قبل انتقاله للزمالك كان عايش معايا في البيت عايش بمعني عايش ما علينا .. و بعد التعليق دا باسم زعل جدا مع انه أصلا ماكنش و لا بيرد عليا و لا أنا عارف أوصله ؟؟؟
حاليا مصر كلها كارها باسم مرسي و اللي بجد الناس مش فاهماه ان باسم شخص طيب جدا جدا و غلبان جدا بس حاوليه ناس مش طبيعه خالص و لان باسم طيب و هما مش طيبين خدعوه بمفاهيم بالنسبالهم فيها لباسم الخير و الشهرة و الشو و الخ و باسم بطبعة طيب فصدق .. 


أنا من ٣ مواسم كرويه قلت تعليقي و بعد الـ ٣ مواسم الناس كلها بتقول نفس كلامي مش بكتب التعليق دا عشان الناس تقول و الله كريم حلمي كان عنده حق بس عشان ( حكم الناس علي الناس ) و استغلال الناس للناس و الظلم الغير مبرر .

 


loading...

اعلانات
اعلانات

المزيد من المحترفين